Mióta foglalkozol ingatlan közvetítéssel? Mi volt a belső motivációd, amikor belekezdtél?
Ingatlan értékesítéssel 2 éve foglalkozom. Az életem pont egy olyan szakaszhoz ért, amikor úgy éreztem, szükségem van valami új kihívásra. Egy barátom átküldött nekem egy álláshirdetést, hogy a Duna House-hoz irodavezetőt keresnek. Kaptam az alkalmon, úgy éreztem eljött az én időm! Fontos volt, hogy mindenképp olyan munkát találjak magamnak, amiben ki tudok teljesedni és boldogsággal tölt el minden egyes perce.
„Válassz olyan munkát, amit szeretsz csinálni, és soha életedben nem kell dolgoznod” – Ez volt a mottóm és a Duna House-nál ezt meg is találtam.
Megpályáztam az állást és sikerült a pozíciót elnyernem igy történt az, hogy egy olyan csapattal dolgozhatok együtt, amit megálmodtam magamnak!
Hogyan jött létre a Duna House szárnyai alatt a Selling Budapest?
Egy rövid betanulási folyamat után az volt a feladatom a cégnél, hogy bevonzzam a hozzám hasonló életfelfogású, ambiciózus embereket, akikből csapatot építettem. Véletlen egybeesés volt, hogy ekkor találkoztam a Netflix-en futó Selling Sunset- Hollywood-i ingatlanosok című sorozattal, ami azonnal a kedvencem lett. Célul tűztem ki, hogy ezt az ingatlanos életérzést meghonosítom Magyarországon is és tudatosan építettem fel ebben a szemléletben a csapatomat. Így jött létre a Selling Budapest.
Ez számomra nem munka, hanem hivatás…. az életem lett, imádom, hogy a Selling Budapest életérzést élhetjük át minden egyes nap!
A csapatodban tudomásom szerint csak nők dolgoznak, ez tudatos döntés, vagy véletlenül alakult így?
Ez nem volt tudatos, véletlenül alakult így. Az a tapasztalat, hogy amit képviselek, valahogy jobban vonzza a hölgyeket, jobban bele tudják álmodni magukat a csapatomba. Viszont, ha már így alakult, akkor ezt marketing oldalon tudatosan ki is használjuk.
Mitől más a Selling Budapest, mint a többi ingatlanközvetítő cég?
A Selling Budapest attól más, hogy mi professzionális szinten használjuk a közösségi médiát, ami itthon a szakmában még nem elterjedt. Olyan platformokat is használunk nagyon tudatosan, amit a többiek még nem. Teljeskörű értékesítői brand építésre tanítom a kollégáimat, illetve minden egyes hozzánk beadott ingatlanra külön-külön marketing stratégiát dolgozunk ki. Az ingatlan bemutatásokat is igyekszünk amerikai szintre fejleszteni. Olyan bemutató videókat készítünk, ami az adott ingatlan eladásához a leghatékonyabb.
Ezen kívül szervezünk openhouse-t, ami egyelőre szintén kevésbé elterjedt Magyarországon. Az értékesítés során a saját magam által tökéletesített és kifejlesztett módszert használjuk. A csapatom tagjai nagyon fegyelmezetten követik ezt a munka folyamatot, ezáltal sokkal gyorsabban jönnek a sikerek, mint egy átlagos irodánál. Másrészt az ügyfelek is nagyon elégedettek a szolgáltatással, mert teljes mértékig átlátható, nyomon követhető, amit csinálunk. Látják az ingatlan eladásába beletett munkát, energiát és szakértelmet. Nem szabad elfelejteni, hogy ez egy olyan szakma, ahol kiemelkedően nagy sikereket lehet elérni, viszont ennek az alapja, hogy csinálni, csinálni, csinálni kell!! A siker kulcsa egyértelműen a munka.
Milyen célok lebegnek a Selling Budapest csapata előtt?
Nagyon ambiciózus vagyok, szerencsére ez elmondható az egész csapatról is, úgy gondolom határ a csillagos ég… sokat fognak még rólunk hallani! Célunk, hogy a Duna House legsikeresebb irodája legyünk! E mellett elmondható, hogy a cégen kívül is felfigyelt már ránk a szakma, amire szintén büszkék vagyunk.
Mára kimondhatjuk, hogy egy újabb gazdasági válsággal nézünk szembe, az infláció egyre nagyobb méreteket ölt. Hogyan hat ez az ingatlanpiacra?
A jelenlegi gazdasági helyzet, bár nagyon bizonytalan és sokakat megijeszt, de egyelőre az ingatlanpiacon csak kisebb mértékben érezteti hatását. A hitelből vásárlók megfontoltabbá válnak, illetve az emberek a nagyon magas infláció miatt szeretnék biztonságban tudni a pénzüket, amire egyértelműen az egyik legalkalmasabb befektetési forma az ingatlan, így a befektetői motiváció nőtt az elmúlt hónapokban A jelenlegi piaci szituációban, az eladóknak és a vevőknek is még nagyobb szükségük van a professzionális segítségre és értékesítőkre, így azt gondolom a közvetítői munka felértékelődése várható.
Fotók: Duna House, Gombár Renáta