Erről és a nagyvállalatok társadalmi szerepvállalásáról is beszélt Bram Westenbrink, a Heineken márka globális vezetője, aki egyenesen az amszterdami központból érkezett a Brain Barra szeptember 30-án.
A HEINEKEN úttörőként aknázza ki a legújabb platformok adta lehetőségeket, annak érdekében, hogy fogyasztóit a leghatékonyabban szólítsa meg. Az Európában idén debütált Heineken Silver, könnyed és frissítő ízvilágával a kevésbé keserű sörök kedvelőit, valamint elsősorban a fiatalabb generáció tagjait célozza. Éppen ezért a vállalat az elsők között nyúlt a virtuális valóság eszközeihez és a jéghidegen érlelt prémium láger sört márciusban a metaverzumban mutatta be. Az innovatív megoldás számtalan szakmai díjat zsebelt be, az új trendek meghatározása mellett a HEINEKEN azonban felelős vállalatként nem csak üzleti szempontok mentén próbál lépést tartani a változó világgal.
Az idei Brain Barra látogatók amellett, hogy a Magyar Zene Háza előtti kitelepülésen találkozhatnak a márkával és megkóstolhatják a Heineken Silvert, a Heineken márka vezetőjétől a termékbevezetés mögötti kulisszatitkokat is megtudhatják. Bram Westenbrink az interaktív esemény második napján, szeptember 30-án, a 9:40-kor kezdődő HOLD MY BEER! – Brands of the (meta)future? című panelen beszélgetett a metaverzumról, valamint a márka jövőjéről és szerepvállalásairól.
Egy folyamatosan változó és erős versennyel terhelt piacon a vásárlók és az ügyfelek tetszésének elnyerése óriási mozgatórugó. A HEINEKEN közel 150 éve igyekszik mosolyt csalni a fogyasztók arcára, söreivel az összetartozás örömét hirdetve, generációkat, kultúrákat összekötve. Emellett fontosnak tartja a kritikai gondolkodást is és folyamatosan keresi a lehetőséget a megújulásra. A multinacionális cég és magyarországi leányvállalata, a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. aktívan tesz egy jobb világért. Miközben a vállalaton belül a szakmai fejlődés lehetőségét egy 2021-ben indult hosszú távú vezetőfejlesztő program biztosítja, a HEINEKEN kiemelt erőforrást biztosít a társadalmi felelősségvállalásra és nagy hangsúlyt fektet a sokszínű és befogadó vállalati kultúra megteremtésére. Ennek jegyében a HEINEKEN Hungária idén márciusban száz magyarországi vállalat egyikeként csatlakozott a Hungarian Business Leaders Forum (HBLF) kezdeményezéséhez, hogy kiálljanak az egyenlő bánásmód mellett.
A Brain Bar jövőformáló célkitűzéseivel azonosulva a HEINEKEN Hungária Zrt. tevékenyen szerepel a „sörön túli” világban. A cég képviselőivel minden érdeklődő találkozhat a fesztiválon, ráadásul a Talent Hub színpadon a vállalati coach, Hajnal András EQ vagy IQ című előadását is meghallgathatták szeptember 29-én. Aki kedvet kap ahhoz, hogy fejest ugorjon az FMCG világába, a fesztivál utáni két hónapban a Talent Market weboldalon böngészhet a HEINEKEN Hungária Zrt. állásajánlatai között.
A Brain Bar Európa legnagyobb jövőfesztiválja, ahol a fiatal közönség hazai és külföldi tudósok, politikusok, üzletemberek és kulturális személyiségek részvételével vitatja meg a 21. század kérdéseit. A Brain Bart sok ezer fiatal véleményvezér és tanár látogatja, akik ingyenesen regisztrálhatnak az eseményre.
A Heineken® Silverről:
A Heineken Silver® egy magas minőségű, könnyen iható prémium lager sör 4% alkoholtartalommal, 100% árpamaláta felhasználásával. A termék egy különleges sörfőzési folyamat eredménye. A jéghideg érlelés adja a frissítő, könnyed ízét, tökéletes élményt nyújtva azoknak is, akik nem kedvelik a keserűséget. Ahogy minden Heineken sör, úgy a Heineken® Silver is gondos odafigyeléssel és szenvedéllyel készül, kiemelt figyelmet fordítva a minőségre és a természetes összetevőkre. A termék 0,33 l-es kiszerelésekben elérhető, a palack mellett a megszokottnál keskenyebb, és magasabb dobozban kapható.
Forrás: ACG