fbpx

Barabási Albert-Lászlóval kutatja új piacait a MOME

Megújulásának részeként nemzetközi piackutatást végez a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem, melynek célja az egyetem külföldi versenytársainak vizsgálata, valamint új partnerintézmények, sőt leendő oktatók megtalálása is. A munkát Barabási Albert-László világhírű magyar hálózatkutató és csapata segíti.
HIRDETÉS
HIRDETÉS

A MOME 2020-tól alapítványi formában működik, a fenntartó Moholy-Nagy Művészeti Egyetemért Alapítvány célja pedig az, hogy támogassa az intézmény saját üzleti modelljének kialakítását és egy nemzetközi szinten elismert egyetemi márka felépítését – emlékeztet az egyetem által az MTI-hez kedden eljuttatott közlemény.

Ennek részeként a MOME átfogó nemzetközi piackutatást készül elvégezni Barabási Albert-László világhírű magyar hálózatkutató és szakértői csapata bevonásával. A kutatásban a hálózattudomány eszköztárát felhasználva, adatok alapján térképezik fel a MOME-hoz hasonló, a design és innováció területein sikeres külföldi egyetemeket, a különböző mintákat és jó gyakorlatokat – közölte az intézmény.

Az adatok elemzését és értékelését Barabási Albert-László mellett Szántó András is segíti. A New York-i székhelyű magyar kommunikációs szakember olyan intézmények és márkák stratégiáján dolgozott már, mint a Metropolitan Museum of Art vagy a BMW.

„Adatok nélkül minden állítás csak egy vélemény. Új kutatásunk kiterjed a MOME versenytársainak vizsgálatára, de túlmutat annál. Segít megértenünk a legsikeresebb intézményi modelleket és meghatároznunk azokat a szakmai fókuszterületeket, amikben a MOME egyedi és különleges lehet. Közben új partnerekre sőt, leendő oktatókra is rátalálhatunk” – idézi a közlemény Böszörményi-Nagy Gergelyt, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemért Alapítvány elnökét.

Az átláthatóság és a közösségi ismeretek bővítésének jegyében, a kutatás eredményeit nem csupán a MOME teljes közössége, de a nyilvánosság is megismerheti majd – közölte az egyetem.

Forrás: MTI.

Hirdetés

Instagram

HIRDETÉS

Kapcsolódó cikkek


Warning: Undefined variable $posts in /home/bodizhu1/public_html/_sites/kollektivmagazin/wp-content/themes/hello-theme-child-master/functions.php on line 32