fbpx
HIRDETÉS
HIRDETÉS

A Marylandben élő 28 éves divattervező nő, Anifa Mvuemba, a Hanifa márka alapítója meglepő divatbemutatóval lepte meg a világot a napokban. A Pink Label Congo valami egészen új irányt adott a szakmának.

Anifa 21 évesen kezdett divattervezésbe, de csak az elmúlt 1-2 évben indult el az ismertség útján. Az afrikai lány nőies, vibráló darabokat vonultat fel kollekcióiban, melyeket a női nem sokszínűsége inspirál. Napról napra bővíti a lehetőségeket, mert célja minden méretre és formára megfelelő ruhákat készíteni, ünnepelve ezzel az egyediséget, testünk különbözőségét.

Legutóbbi kollekcióját, a Pink Label Congo-t például édesanyja szülőhazája ihlette, azon belül is a kongói nők iránti tisztelete. Az új Hanifa ruhák bemutatására pedig olyan módszert alkalmazott, amit korábban még senki. Az afrikai származású lány 3D-s „modelleken” mutatta be kollekcióját videókon keresztül, ami akkora sikert aratott, hogy azóta az egész világ róla beszél:

https://www.instagram.com/p/CAk_iQsgzVw/?utm_source=ig_web_copy_link

A tervező a kollekcióról  pedig később így nyilatkozott:

 „A fájdalmas történelem miatt Kongó szépségét gyakran figyelmen kívül hagyják. A kongói szellem szelídsége, szépsége, története, jótékonysága, fensége, ereje, hatalma és reménye inspirálta ezt a gyűjteményt. Az egyes darabok készítésekor történetek inspiráltak, amelyeket anyám mesélt nekem azokról a nőkről, akiket otthon ismert, Kongóban. Azok a nők, akik nagy veszteségeket szenvedtek, mégis minden nap az utolsó unciányi erejüket felhasználva, helytálltak. Remélem, hogy ez a kollekció minden nőt arra ösztönöz, hogy kiálljon magáért, hogy erőt adjon nekik, és hasonlóan a Kongói Demokratikus Köztársasághoz, felhasználja történetét, – akár szép, akár fájdalmas – a jövő újratervezéséhez. Országom, Kongó földje bőséges természetes gazdagsággal rendelkezik, amelyek közül a legnagyszerűbb a népe, a nők. ”

Borítókép: Elle.com

Hirdetés

Instagram

HIRDETÉS

Kapcsolódó cikkek