fizetett partneri együttműködés
Kulcsár Ildikó vegyész, természetgyógyász. “Szakmai ártalomként” korábban minden vásárláskor rengeteg időt töltött el azzal, hogy olyan termékeket találjon, amik egyeznek az elveivel. Majd 2010-ben úgy döntött, megalapítja saját tisztítószereket forgalmazó cégét, melynek fontos eleme a környezetvédelem. Akkor egy hitelkártyával indult vállalkozása, ami mára odáig nőtte ki magát, hogy 3000 m2-es telephellyel, 10 munkavállalóval és több mint 200 termékkel jeleskedik.
A Naturcleaning mögötti motiváció, hogy minél kevesebb károsanyag kerüljön a háztartásokba és hulladék a környezetbe, illetve minél több állatkísérletmentes termék a polcokra. Ildikó élettiszteletét a szüleitől tanulta. Bármit dolgozik vagy alkot, munkája során mindig figyel arra, hogy ezalatt mást ne sértsen. Ezeken a tiszta gondolatokon alapul a cég missziója.
A vállalat célja, hogy termékeivel hozzájáruljon a tiszta, egészséges otthon és munkakörnyezet kialakításához, miközben a lehető legkevesebbet vesz el az élővilágtól és folyamatosan csökkenti az ökológiai lábnyomunkat.
A termékek igazán úttörőnek számítanak a piacon környezetbarát szempontból. Azon túl, hogy hipoallergén, károsanyagmentes és főleg hazai, természetes, lebomló anyagokból készülnek, a csomagolásukat visszaküldhetjük a cseregöngyöleg rendszernek köszönhetően. Így többezer kilogrammnyi műanyagtól mentjük meg a Földet! De nemcsak a flakonokat, hanem a biológiailag lebomló zöld térkitöltő habokat és a dobozokat is visszajuttathatod nekik.
Széleskörű kínálatukban mindenki megtalálja számára annak a háztartási terméknek a környezetbarát változatát, amit egyébként is használ otthon. Ildikó fokozott figyelmet fordított arra, hogy senkinek se járjon nagy lemondásokkal a tudatos életmód megteremtése. Az egyetlen különbség a hagyományos háztartási termékek és a Naturcleaning termékek között, hogy utóbbiból sokkal kevesebb mennyiségre van szükség.
A hitelességet pedig nem más, mint Ildikó biztosítja. Egyes termékeknél 7 évig kísérleteztek, hogy a számára az összes fontos elvárás megjelenjen benne. A termékek környezetvédő oldalát pedig a nemzetközi Green Brand szervezet is igazolja, akik munkájuk során teljes életciklus elemzést végeztek, beleértve többek között az alapanyagválasztást, termelést és ahulladékképződést.
Ildikó célja a továbbiakban a Naturcleaning növekedés, és további fejlesztések alkalmazása a helyben termő növényi alapanyagok felhasználásával kapcsolatban.
Szerintünk a Naturcleaning termékeknek minden háztartásban ott lenne a helye! Böngéssz te is a kínálatukból: www.naturcleaning.hu