fbpx

Így turistáskodj otthon – Rami nyaralása

Idén úgy jött ki a lépés, hogy nem volt se tengerpart, se wellnesshétvége és egyéb finomságok. De szabadságra csak kell menni, nem igaz? És kimondta, hogy a megszokott környezetben ne lehetne jó a nyaralás.
HIRDETÉS

Lépj ki a kis dobozodból

Első tippem mindenképp az lenne, hogy engedd el az eddigi rutinokat. Budapesten is bőven képes az ember magát pár megszokott helyre, útvonalra korlátozni. Ezért mi tervbe vettük, hogy kipróbálunk új helyeket és tényleg úgy teszünk, mintha turisták lennénk. Bruncholtunk egyet a nemrég nyílt Linka nevű helyen a Damjanich utcában, majd fröccsöztünk a Városligetben a szintén még friss Zene Házánál és azon kaptuk magunkat, hogy más szemmel nézzük a várost. Este puccba vágtuk magunkat, és ettünk egy igazán jó olasz vacsorát, majd akárcsak a turisták, mi is lőttünk pár képet a Szabadság hídnál. Miközben végig sétáltunk a rakparton, újra rá tudtunk csodálkozni az otthonunkra, ami baromi jó érzés.

nyaralás

Közeli helyeken…

Bizony, el lehet hagyni a várost is. Ugyanis egy óra alatt Budapestről vonattal vagy éppen busszal szuper helyekre lehet eljutni, és akár egy napot is eltölteni ott. Mi Balatonakarattyát néztük ki magunknak, mivel óránként jár vonat, könnyen elérhető és hát BALATON. Az állomásról mindössze 15 percre található egy strand, mi a Bercsényire mentünk, de akad még több is nagyobb távolságra. Ettünk, ittunk, szörnyülködtünk az árakon, és persze megmártóztunk a vízben. Feltöltődve, tele élményekkel zakatoltunk aztán vissza a fővárosba. Ez aztán a nyaralás!

Hétvége hétköznap

Az a legjobb abban, ha szabin vagy és nem utaztál el sehova, hogy csomó olyan dolgot csinálhatsz, amire amúgy a munka miatt nem lenne időd. És most nem a nagymosásra gondolok, bár az is belefért, ne aggódjon senki. Hanem például elmenni kiállításra, olyan helyekre, ahol amúgy tömeg lenne hétvégén. Mi egy jó kis Budapest Parkos koncertre tettük le a voksunkat, ahol mindenféle bűntudat nélkül lehetett gintonikozni és élvezni az éjszakát, hiszen végre lehetett sokáig aludni.

nyaralás

Pihenés, relax, nyaralás

A legfontosabb tanács. Nem tudom ki hogy van vele, de én ha új helyre megyek nyaralni, akkor ott mindent meg akarok nézni, ki akarok próbálni, így sokszor fáradtabban jövök haza, mint előtte voltam. Nos, ha el se mész, akkor ez a veszély nem áll fenn (200 IQ). Viccet félretéve, tényleg sokkal több időd lehet pihenni, kikapcsolódni, néha semmit se csinálni, amire igenis mindenkinek szüksége van. Élvezd ki minden bűntudat nélkül, mert megérdemled, főleg ha már ez a nyaralás.

Egyéb nyaralós tippek itt.

Hirdetés

Instagram

HIRDETÉS

Kapcsolódó cikkek

Warning: Undefined variable $posts in /home/bodizhu1/public_html/_sites/kollektivmagazin/wp-content/themes/hello-theme-child-master/functions.php on line 32