Kudron Anna a Pinkponilo Studio alapítója. Célja a fenntarthatóság és a divat közös metszéspontjainak bemutatása. Interaktív workshopokkal és eseményekkel edukálják a témában érdeklődőket. Csalár Bence divatújságíró, divatszakértő, egyetemi oktató. Nevéhez köthető a Színfalak mögött és A fenntartható divat kézikönyve című könyvek. A magyar divat területén úttörő, egyedi értékeket képvisel, és számára sem újdonság a környezettudatosság fogalma.
A Primarkot 1969-ben alapították Írországban. A cég mára közel 362 boltot üzemeltet 11 országban és a fast fashion irányzatot képviseli. Elképesztő készlettel rendelkezik globális szinteken, amit bizonyít, hogy nyeresége 2020-ban, a pandémia idején is 360 millió euró volt.
Anna és Bence a beszélgetés során részletesen és adatokkal együtt mutatták be a Primark üzletláncot. Meséltek arról, hogy mit okoz a cég jelenléte a divatvilággal, és nem utolsó sorban a hazai piaccal. Szó volt a cég fenntartható törekvéseiről és a zöldre mosás opciójáról. Illetve érintették az etikusság hiányát is a Primark működésében. Megválaszolták továbbá azt a kérdést, hogy a lokális tervezők vajon visszaszorulnak-e a magyar bolt nyitása miatt, egyáltalán van-e hatása a Primarknak erre? Nem utolsó sorban pedig a fogyasztóknak is megfogalmaztak pár tanácsot annak kapcsán, hogy hogyan találják meg az arany középutat a ruhavásárlásban. Hiszen Annának és Bencének sem az a céljuk, hogy a fast fasion üzleteket démonizálják, ehelyett tudatosságra és megfontoltságra biztatták a beszélgetés hallgatóit.