fbpx

A Hungarian Fashion and Design Agency Facebookon frissítette az idei évre tervezett divathét időpontját. Kérdés, hogy tartható-e a dátum, vagy újabb átszervezés lesz majd szükséges?

A járványhelyzet miatt a nemzetközi divatéletben rengeteg döntés előtt kellett mérlegelni, hogy mi mennyire biztonságos jelenleg. Ezért a nagyobb cégek komoly elhatározásokra jutottak, amikről ebben a cikkünkben olvashattatok korábban.

Természetesen ez itthon sem volt másképp, a hazai tervezőket is mélyen érintette a karantén, és minden járványügyi intézkedés. Jelen szituációban pedig, mivel a vírus vissza-vissza térni látszik (vagy el sem hagyott minket igazából), továbbra is nehéz a tervezés, de a szervezők igyekeznek kihozni a legjobbat a helyzetből.

Tavaly a Budapest Central European Fashion Week-et november 8. és 10. között tartották meg a Bálnában. Idén viszont egy jóval korábbi dátumot tűztek ki, szeptember 4-5-ét. Ennek oka talán az, hogyha bekövetkezik – a jóslatoknak megfelelően – esetleg egy második forduló a covid járványból, akkor az nagyobb eséllyel történik a tél közeledtével, így a novemberi időpont idén rizikósabb lehet.

A helyszín azonban marad a tavalyi, azaz idén is a Bálna ad otthont az eseménynek. A dátumot pedig egyelőre bevéshetjük a naptárunkba, mert a Hungarian Fashion and Design Agency minden erejét bevetve dolgozik azon, hogy biztonságos körülmények között tudja levezényelni a divathetet.

Ráadásul addig sem hagynak minket programok nélkül! A dizájn szerelmesei hétről hétre ismerkedhetnek meg hazánk tervezőivel, akikkel Maróy Krisztina – a Glamour magazin főszerkesztője – beszélget élő videó adásban BCEFW Facebook oldalán. A sorozat címe Fashion talks, és olyan ikonokkal hallhattunk már interjút ennek keretei közt, mint Kata Szegedi, vagy Cselényi Eszter, aki a Celeni márka divattervezője.

Ezentúl pedig a Hungarian Fashion and Design Agency online kerekasztal beszélgetéseket is tart, olyan hasznos témákról, mint a dizájnerek pénzügyi lehetőségei, ami a legutóbbi diskurzuson került terítékre. Podcast sorozatuk Design dialog néven fut, Youtube-on, és Spotify-on is megtalálható.

Érdemes egyébként követni az ügynökség és a fashion week Facebook oldalát is, mert minden héten friss információkat kapunk az eseményekről és a beszélgetésekről is egyaránt. Ezek mind tervezői, mind fogyasztói oldalról hasznunkra válhatnak.

A divathét megtartása pedig reményeink szerint nem ütközik majd nagyobb akadályokba, és szeptember 4-én találkozhatunk a Bálnában!

Megosztás itt: facebook
Megosztás itt: linkedin
Megosztás itt: twitter
Megosztás itt: email

Kapcsolódó cikkek